Rok szkolny 2023/2024

Skład Prezydium Rady Rodziców przy Szkole Podstawowej nr 3 w Lubartowie im Piotra Firleja w Lubartowie:


1. Przewodnicząca – Ewa Badyoczek – Brzyska,
2. Zastępca Przewodniczącej – Agnieszka Wolińska,
3. Sekretarz – Edyta Koziej,
4. Skarbnik – Magdalena Siwek,
5. Członek Prezydium – Beata Korzeniewska,
6. Członek Prezydium – Grzegorz Czerski,
7. Członek Prezydium – Michał Kubera,
8. Członek Prezydium – Jacek Wasak,
9. Członek Prezydium – Marek Gołyński.

 

W przypadku pytań, lub zgłoszenia spraw, którymi powinno zająć się Prezydium Rady Rodziców prosimy o kontakt za pośrednictwem poczty email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zachęcamy do bieżącej współpracy z Radą Rodziców. Razem możemy więcej!

 

Informujemy, że składka na RR w roku szkolnym 2023/2024 wynosi 40 zł.

 

Wpłaty należy kierować na rachunek bankowy o numerze: 79 8707 0006 0000 7777 3000 0001 prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Lubartowie. W tytule przelewu prosimy o wpisanie imienia i nazwiska dziecka oraz klasy.
W przypadku wpłat dokonywanych zbiorczo za klasę prosimy o wpisanie w tytule klasy za jaką dokonywana jest wpłata.

 

Każda wpłata dokonywana przez Państwa jest przeznaczana na potrzeby naszych dzieci, uczniów Szkoły Podstawowej nr 3 w Lubartowie. Dzięki Państwa wpłatom możemy wspierać inicjatywy realizowane w naszej szkole.

 

Serdecznie dziękujemy za wszystkie dokonywane wpłaty na RR.

 

Chcemy nagradzać wysoką frekwencję wpłat, dlatego jeżeli wszyscy uczniowie klasy (lub wszyscy uczniowie minus jeden) uiszczą składkę do dnia:

  • 31 grudnia 2023 - klasie zostanie zwrócona kwota 150 zł z przeznaczeniem na wycieczkę lub integrację klasową,
  • 31 maja 2024 - klasie zostanie zwrócona kwota 100 zł z przeznaczeniem na wycieczkę lub integrację klasową.

 

Dodatkowo każda osoba, która dokona wpłaty otrzyma zwrot na integrację klasową lub wycieczkę w wysokości 10 zł, niezależnie od liczby osób dokonujących wpłaty z danej klasy.

 

Dofinansowanie na powyższy cel realizowane jest na wniosek wychowawcy lub przedstawiciela rodziców, złożony do Prezydium Rady Rodziców.