Zapis dziecka na obiady następuje poprzez auto – rejestrację.

https://system.jemwszkole.pl/registration/sp3_lubartow

 

Auto – rejestracji dokonuje się raz w ciągu całego korzystania z obiadów w szkole. Osoby posiadające konto nie muszą robić tego procesu ponownie.

Tam wypełniamy ankietę zapisu dziecka na obiady. Podczas zapisu rodzic lub opiekun prawny zatwierdza, że zapoznał się z Regulaminem korzystania z obiadów w szkole co jest prawnie wiążące.

Po wypełnieniu ankiety i zatwierdzeniu ucznia w systemie przez Intendenta rodzic lub opiekun prawny na wskazanego w ankiecie e-maila otrzymuje dane do pierwszego logowania.

Adres strony do zalogowania: https://system.jemwszkole.pl/login.

Do wydania zakupionego przez aplikację JEM W SZKOLE posiłku upoważnia BRELOK z jednostkowym numerem, którym identyfikuje się osobę uprawnioną przy odbiorze posiłku i sprawdza status zakupionych i opłaconych posiłków.

BRELOK użytkowany jest przez cały okres korzystania z posiłków w stołówce szkolnej. Obowiązkiem jej posiadacza jest odpowiednie zabezpieczenie BRELOKA przed utratą i zniszczeniem.

Utratę lub zniszczenie BRELOKA należy bezzwłocznie zgłosić do pracownika szkoły, aby zapobiec wydaniu posiłku osobie nieuprawnionej.

Nowy brelok wydawany jest przez pracownika szkoły. Numer breloka może wprowadzić rodzic sam w systemie lub pracownik wydający brelok.

W przypadku utraty lub zniszczenia BRELOKA, odpowiedni pracownik szkoły, po zidentyfikowaniu osoby uprawnionej, wyda nowy BRELOK, po uprzedniej wpłacie za nowy BRELOK w wysokości 5,00 zł na konto szkoły nr 42 1020 3206 0000 8802 0108 7758 – opis Nazwisko i imię ucznia, klasa.

Rezygnację z korzystania z posiłków należy zgłosić do szkoły w terminie do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym następuje rezygnacja korzystania z posiłków.

Zwrotów za obiady dokonuje się wyłącznie na koniec roku kalendarzowego do 31 grudnia za dany rok. Pozostałe nadpłaty i odpisy przechodzą z miesiąca na miesiąc pomniejszając kwotę do zapłaty w następnym miesiącu. Wyjątek stanowią klasy VIII którym zwrotu dokonuje się również na koniec czerwca danego roku.

Jeśli rodzic dokona rezygnacji z korzystania posiłków zgodnie z punktem 8, aby otrzymać zwrot musi wypełnić wniosek o zwrot, który stanowi załącznik do niniejszego regulaminu.

Regulamin stołówki (obowiązuje od 1 września 2025)

Wniosek o zwrot nadpłaty